خبر مهم معاون وزیر جهاد کشاورزی برای سفره‌ مردم/ گشایش ال‌سی بین ایران و روسیه به‌زودی

معاون وزیر جهاد کشاورزی از گشایش ال سی بین بانک‌های ایرانی و روسی در هفته‌های آتی خبر داد و اظهار داشت: این به معنای ایجاد اعتماد بین تجار و توسعه تجارت است
خبر مهم معاون وزیر جهاد کشاورزی برای سفره‌ مردم

به گزارش مدیریت صادرات آرین زروان، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر جهاد کشاورزی از گشایش ال سی بین بانک‌های ایرانی و روسی در هفته‌های آتی خبر داد و اظهار داشت: این به معنای ایجاد اعتماد بین تجار و توسعه تجارت است.

وی با بیان اینکه روسیه ظرفیت اقتصادی بسیار بزرگی است که همگرایی خوبی با ایران داشته است، گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به کشورهای همسایه و حوزه اتحادیه اوراسیا داشته است. 

پیمان پاک خاطرنشان کرد: روسها با وجود اقتصاد بزرگ خود شناختی از ایران نداشتند اما با اقدامات انجام شده در حال حاضر نسبت به ظرفیت ما در حوزه‌های تجهیزات، ماشین آلات، مصالح ساختمانی و حوزه دارویی آشنا شده‌اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: قرارداد ۵۰ میلیون دلاری برای صادرات داروهای نانویی ضد سرطان در این حوزه قابل تعریف است.

وی ادامه داد: در حوزه قطعات خودرویی که سال گذشته نمایشگاه آن در مسکو با حضور ۵۰ شرکت فعال ایرانی برگزار شد ۷۰۰ میلیون یورو موافقتنامه امضا شد که از این میزان ۱۰_۱۵ میلیون یورو قرارداد و صادرات آن انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *