تحویل ۴۸ ساعته گذرنامه زیارتی اربعین با اعتبار پنج ساله

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با هماهنگی میان مسئولین فراجا و وزارت کشور با کشور عراق و برای تسهیل در خدمات دهی به زائرین، گذرنامه اربعین با اعتبار ۵ ساله ظرف مدت ۴۸ ساعت تحویل داده خواهد شد.

سردار محمد کاظم تقوی در گفتگو با شهرآرانیوز، آخرین وضعیت خدمات ویژه ستاد اربعین در اداره گذرنامه را تشریح کرد و گفت: امسال، نیروی انتظامی با تجربه سال گذشته و با هماهنگی مسئولین فراجا و وزارت کشور با کشور عراق، جهت تسهیل در خدمات دهی به زائرین، پروانه گذر اربعین با اعتبار ۵ ساله ظرف مدت ۴۸ ساعت تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: از همکاران نیروی انتظامی که بستر لازم را برای خدمات مناسب فراهم کردند کمال قدردانی دارم و خواهشمندم مردم دریافت گذرنامه اربعین را به روز‌های آخر موکول نکنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: اداره گذرنامه آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مردم را دارد، به همین منظور ورزشگاه ثامن الائمه(ع)  جنب اداره گذرنامه ( رضاشهر، میدان شهید کاوه) تجهیز شده است و کاربران مستقر شده اند؛ ثبت احوال و اتحادیه عکاسان در اداره گذرنامه جهت تسریع در خدمات دهی به زائران مستقر شده اند.

وی افزود: مردم حتما با مدارک کامل به اداره گذرنامه مراجعه کنند ان‌شاءالله با کمترین زمان و بیشترین ارائه خدمات ظرف کوتاه‌ترین زمان، پروانه گذر زیارتی از طریق پست تحویل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *