بازگشایی بازارچه مرزی «تیله کوه» سرپل‌ذهاب در آینده نزدیک

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، از بازگشایی بازارچه مرزی تیله‌کوه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.
بازگشایی بازارچه مرزی «تیله کوه» در آینده نزدیک

به گزارش مدیریت صادرات آرین زوران از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با همراهی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب و مدیران و مسوولان مربوطه از بازارچه مرزی «تیله‌کوه» در این شهرستان بازدید کرد و زیرساخت‌های آن را بررسی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، از بازگشایی بازارچه مرزی تیله‌کوه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: بازگشایی و فعال کردن تمامی معابر و امکانات مرزی در دستور کار استانداری است.

وی ادامه داد: مرز علاوه بر اینکه کمک بسیار مناسب و مطلوبی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان دارد می‌تواند اقتصاد استان را به حرکت در آورد.

شعبانی گفت: تیله‌کوه یکی از بازارچه‌ مرزی استان کرمانشاه است که علی‌رغم امکانات بسیار خوبی که دارد متأسفانه به دلیل ناهماهنگی‌های زیاد دچار فراز و نشیب‌های بسیاری شده و در مقطعی باز و فعال بود و الان غیرفعال و تعطیل است.

وی با بیان اینکه بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اقدامات خوبی صورت گرفته و ان‌شاءالله به زودی شاهد بازگشایی این مرز خواهیم بود تا مردم شهرستان سرپل‌‌ذهاب از این امکان خوب بهره لازم را ببرند.

وی افزود: با دستور استاندار کرمانشاه بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.

شعبانی در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های بازارچه مرزی تیله کوه، تصریح کرد: مرزهای استان کرمانشاه یک عامل مهم و کلیدی برای حرکت رو به جلوی اقتصاد استان و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است که فعال سازی مناسب آنها با جدیت در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار داشته و دارد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *