هویت فعالان اقتصادی با شناسه یکتا شناسایی خواهد شد

میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا برای چهار اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان عینک،دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، خیاطان و فروشندگان موبایل برگزار شد.
هویت فعالان اقتصادی با شناسه یكتا شناسایی خواهد شد

به گزارش گروه صادرات ایران به عراق: دولت به نقل از شادا، سید حسین سادات حسینی رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران با تاکید بر ضرورت اجرای قانون برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا گفت: فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از ابتدای سالجاری آغاز شده و باید پروسه تبدیل تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه از سال آینده خدمات دولتی از طریق درگاه های الکترونیکی ارائه می شود بنابراین لازم است صاحبان کسب و کار نسبت به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند تا بتوانند از خدمات بانکی و …. بهره مند شوند.

سادات حسینی با بیان اینکه تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بر مبنای قانون امری لازم الاجرا است، تاکید کرد: از سال آینده هویت فعالان اقتصادی از طریق شناسه یکتا شناسایی می شوند بنابراین صاحبان کسب و کار باید نسبت به تبدیل مجوزهای خود اقدام کنند.

کاهش بروکراسی با تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

شهرام خلیل نژاد رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان عینک با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: تبدیل مجوزها به شناسه یکتا منجر به تسهیل فرایند اداری و دریافت خدمات می شود.

وی با بیان اینکه صاحبان کسب و کار با دریافت شناسه یکتا می توانند به کاهش بروکراسی اداری کمک کنند،افزود: صدور، تمدید، تبدیل و توسعه مجوزها به صورت الکترونیکی از مقدمات تحقق دولت الکترونیک است بنابراین لازم برای تسریع در تحقق دولت الکترونیک همراهی های لازم صورت بگیرد.

خلیل نژاد تصریح کرد: تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی براساس قانون باید صورت بگیرد و اصناف همانند همیشه در مسیر اجرای قانون هستند.

اجرای قانون تبدیل الزامی استاکبر صدقی رییس اتحادیه خیاطان تهران گفت: اجرای قانون تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا الزامی است و تا پایان سال باید تبدیل مجوزها صورت بگیرد.

وی افزود: صاحبان کسب و کار برای بهره مندی از خدمات دولتی لازم است تا شناسه یکتا دریافت کنند.

رئیس اتحادیه خیاطان تهران تاکید کرد: تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا موجب می شود تا میزان مصرف کاغذ در اتحادیه ها به حداقل رسیده و فضاهای زیاد صرف نگهداری از اسناد کاغذی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *