تقویم نمایشگاه‌های ترکیه ۲۰۲۴ (استانبول، ازمیر، آنتالیا و…)

برگزاری سالیانه نمایشگاه های ملی و بین المللی ترکیه یکی از مهم‌ترین بخش های توسعه تجارت خارجی ترکیه در سال های اخیر می باشد. در سال 2024 میلادی بیش از 360 نمایشگاه ملی و بین المللی در شهرهای مهم و تجاری ترکیه برگزار خواهد گردید.

در سال‌های اخیر ترکیه خود را به عنوان یکی از قطب‌های مهم در تجارت بین‌المللی معرفی کرده است. ترکیه در حال حاضر با بیش از ۲۲۰ کشور جهان روابط تجاری دارد و حجم  تجارت خارجی ترکیه در سال ۲۰۲۲ به ۶۱۸ میلیارد دلار رسید که میزان صادرات کالا و خدمات در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۲۵۴ میلیارد دلار بوده است. این رشد چشمگیر در صادرات ترکیه، به دلیل عوامل مختلفی از جمله حضور ترکیه در بازارهای جدید، بهبود کیفیت محصولات و خدمات ترکیه‌ای و افزایش تقاضا برای کالاهای ترکیه ای در بازارهای جهانی رخ داده است.

برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی تخصصی در حوزه‌های متنوع تجاری و صنعتی در ترکیه نقش بی نظیری در رشد ۵۰٪ صادرات این کشور در سال ۲۰۲۲ نسبت به صادرات ۱۶۸ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۸ داشته است. حضور در نمایشگا‌ه‌های تخصصی ترکیه، فرصتی بی‌نظیر برای تولید خدمات و کالاهای منطبق بر نیازهای مشتریان و نیز معرفی محصولات و خدمات ایرانی به مشتریان بین‌المللی است. آشنایی با روند و آخرین تحولات بازار، فناوری و دانش روز، جدیدترین محصولات رقبا و توسعه شبکه تجاری،از دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌های ترکیه برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایرانی است.

مرکز نمایشگاه های تویاپ سامسون ترکیه

طلاع از شرایط، تاریخ، زمان، وب سایت و راه‌های ارتباطی نمایشگاه‌های بین‌المللی ترکیه برای تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و تجار ایرانی حائز اهمیت است. به رسم سالیان گذشته، اتاق مشترک ایران و ترکیه لیست کامل و جامع اطلاعات برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی ترکیه در سال ۲۰۲۴ را منتشر نموده است:

دانلود تقویم نمایشگاهی ترکیه ۲۰۲۴ به زبان فارسی (فرمت اکسل)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *