اعطای وام یک میلیارد تومانی به شرکت‌کنندگان در رویداد فناوری‌های آینده عمان (Future Tech Event)

پیرو تفاهم‌نامه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته(صحا)، از محل اعتبارات این صندوق، به شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌کننده در رویداد فناوری‌های آینده عمان (Future Tech Event) که مورخ هفتم و هشتم آذرماه 1402 برگزار می‌شود، تسهیلاتی به ارزش ده میلیارد ریال، به همراه ده درصد تخفیف در بهای غرفه، اعطا خواهد شد.

پیرو تفاهم‌نامه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته(صحا)، از محل اعتبارات این صندوق، به شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌کننده در رویداد فناوری‌های آینده عمان (Future Tech Event) که مورخ هفتم و هشتم آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، تسهیلاتی به ارزش ده میلیارد ریال، به همراه ده درصد تخفیف در بهای غرفه، اعطا خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این رویداد مهم، می‌توانند با دبیر کمیسیون نوآوری و کسب و کار‌های دانش بنیان اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، دکتر پدرام قاسمی تماس حاصل فرمایند.

شماره تماس:
 ۰۹۱۷۳۰۷۸۳۵۲
شایان ذکر است که این تسهیلات، ویژه اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان می‌باشد. جهت عضویت در اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، به وبسایت ما به نشانی www.iromcc.com مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *